FrieschePaarden Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eigen veulen fokken of aankopen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Eigen veulen fokken of aankopen Empty Eigen veulen fokken of aankopen

Bericht  Admin vr apr 11, 2008 7:59 am

Heb je een eigen merrie dan is de verleiding groot om daar mee te gaan fokken. Het kost veel geld en moeite en het resultaat moet je afwachten. Gaat het goed en volgens verwachting dan is dat een feestje waard.
Een andere bedrijfszekerder optie is een veulen aankopen zodat je ziet wat je koopt. De prijs betaald en weet wat je mee naar huis neemt. Dan ligt het risico bij de fokker.
Wil je zelf het risico nemen bedenk dan op voor hoeveel geld je daar aan besteden wilt. Moeder natuur werkt namelijk volgens eigen plan en dat kan wel ten koste van de inhoud van de beurs gaan.

Veulens zijn leuk, snoezig, aandoenlijk maar bedenk ze worden snel groot en zijn blijvend in de kost en verzorging.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 33
Registration date : 02-03-08

http://www.frieschepaarden.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen veulen fokken of aankopen Empty fries veulen

Bericht  joke wo jun 18, 2008 6:36 am

king zaterdag na de keuring komt mijn veulen thuis, mijn eerste friese paard! helaas nog maar 4 maanden na het afspenen gaat hij naar de opfok Rolling Eyes maar voor hem veel beter.......
maar heb mijn oude paard van 15 nog......en die is ook super Very Happy Over drie jaar kunnen we aan de gang ojee wat duurt dat nog lang......

groetjes joke
joke
joke

Aantal berichten : 1
Registration date : 28-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen veulen fokken of aankopen Empty Uitdaging

Bericht  Admin do jun 19, 2008 4:51 am

Wat een uitdaging een jong friesch paard....ja drie jaar wachten is lang......maar in die tussen tijd kunnen jullie vast wennen aan elkaar.
Geniet ervan....en hou ons op de hoogte......
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 33
Registration date : 02-03-08

http://www.frieschepaarden.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen veulen fokken of aankopen Empty Re: Eigen veulen fokken of aankopen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum